Camilla

7e Mars = Camilla dagen (aka namnsdag). brukar ni fira namnsdagar? i min familj har vi alltid firat lite. brukar köpa hem en tårta och få någon liten pressent. min mormor brukar även skicka lite pengar.

dagen började med att vi båda vaknar upp vrålhungriga kl 8. bestämmer oss för att köra ut till limhamn och köpa bullar.

nu ligger alex brevid mig och har somnat. vad som händer denna dagen är fortfarande lite oklart. ska iaf hem till anna och corre ikväll. jag och alex ska stå för middagen.
corre har ju varit i NYC. så det ska bli kul att höra om allt, se alla bilder och se vad hon har shoppat. om jag känner corre rätt så har hon gått losspå shoppingen, AND THAT´S MY GIRL.



later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0