FLYT

snacka om att ha flyt! jag hade bytat mitt pass idag så istället för att börja kl 9 imorse så har jag bytat så att jag börjar kl 17 istället och jobbar natten. inte så sugen stack jag till jobb. men när jag kom till jobb är där en till som har fått mitt pass lovat av vår handläggare.
jag blev fly förbannan och ringde till jouren och förklarade situation och skällde ut de för att det inte ska gå till såhär. som tur var var det vår handläggare som hade jouren denna helgen. hon visste ju att det var hon som hade gjort fel så till svar fick jag "camilla eftersom att du har jobbat så mkt denna veckan så kan du gå hem med full betalning". HALLELUJA!

så åkte hem till mamma och åt lasange som blev över från igår med vitlöksbröd. nu sitter jag och mumsar godisbitar :)

ska hem till sallsan sen och se BB.

bra söndag!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0