hemma

hemma efter en härlig eftermiddag i stan. jag och josse gick raka vägen mot lilla torg när vi kom upp i stan. satte oss på victors och besällde in vin.
satt och snacka, drack och rökte i någon timme tills emelie kom och joina oss. tog ett glas med henne också. sedan bestämde vi oss för att gå över till fridays och dricka drinkar istället. men efter att ha lånat deras toa så bestämde vi oss för att dra och käka istället. tryckte i mig stans godaste kycklingkebab med fetaost. var inte så hungrig, men hade bara ätit frulle och lunch så visste att jag var tvungen till att äta. och det är jag glad över. för DAMN vad god den var.
det är det falafelhuset vid centralen, TRY IT!

stack hem till mig och hämtade hulken, sedan ut till josse för att lämna hulken. jag ska ju upp till kalmar i helgen så hulken ska vara där.

nu sitter jag i soffan och försöker fixa mina KAOS naglar!

bra onsdag!



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0