home not so sweet home

jaha, då var denna helgen över jag vill bara säga JAG VILL INTE ATT DEN SKA VARA ÖVER. fy fan vad roligt/underbart/amazing jag har haft det.

gårdagen var ganska lugn till att börja med. jag och alex lagade middag och drack vin. sedan kom alex gamla jobb kompis andreas över. jag har träffat honom ett antal ggr innan också. han var bland annat med i sälen för ex antal år sedan. men jag har nog inte träffat honom sen dess så det var kul att sitta och snacka med honom. ni som var på min och alex inflyttningfest har också träffat honom. den blonda göteborgaren.

vid 21 tiden drog vi på förfest hos alex klasskompisar. drack en himla massa mojitos och vi alla blev ordentligt runda om våra fötter. vid 00 tiden styrde vi klackarna (eller, jag var den ända som hade klackar, vi var två tjejer och resten grabbs) mot harrys. inte lika bra som i malmö men ändå bra!

dansade hela natten lång, dansade så att mina skor t.o.m gick i sönder :) var där tills de stängde. sedan gick vi till max. men jag och alex sparade oss med natta maten tills vi kom hem.

vet inte när vi var i säng, vill nog inte veta heller.. underbar kväll!

idag har vi degat sönder oss i soffan framför TVn. fick stressa iväg till tåget som gick kl 19. 4 timmar senare ligger jag nu i min säng med ett leende på läpparna. ler för jag har den bästa pojkvännen jag kan tänka mig som jag älskar mer än vad jag trodde var möjligt, ler för att jag älskar livet och njuter varje sekund. den ända som har lidit denna helgen är min plånbok. men who gives?

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0