kalmar

nu är jag framme i kalmar. tågresan gick helt okej. satt baklängen så hade lite huvudvärk när jag var framme (blir jätte lätt åksjuk).
det satt en kille brevid mig hela vägen från malmö till kalmar. när jag tog upp min godispåse så frågade jag honom om han ville ha. han blev chockad och nästan lite rädd över att jag frågade honom, men det var en bra isbrytare. satt och små snacka med honom, lyssna på musik och läste. så tiden gick ganska snabbt.
alex mötte mig vid central stationen, sedan körde vi direkt och handlade pizzor. var vrål hungig så pizzan slank ner som ingenting. nu ligger jag mätt i soffan och väntar på att alex ska bli klar i duschen, sedan ska vi gå och handla. det är väl allt som händer idag.
jag glömde tyvärr min kamera (ARRHG :@). så jävla störigt. men håll utkik på facebook efter mobil bilder..
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0