kasst

haha fan vad kasst inlägg det förra var. men hade en minut på mig att skriva ihop något och det blev som det blev tyvärr..

har mått jätte konstigt hela dagen idag. på jobb var jag så sjukt trött, det kändes som att jag kunde somna vilken sekund som helst, sittandes, ståendes, you name it. en jätte obehaglig känsla som jag aldrig tidigare har haft.
sedan har jag även frustit konstant hela dagen idag .när vi satt på lilla torg och drack vin visste jag inte vart jag skulle ta vägen, hela min kropp skakade av kylan. visst det var kallt, men det var ju inte så att det var minusgrader (fast det kändes som det).

när jag sedan satt på min cykel hem fick jag så sjukt ont i öronen och började känna mig febrig. har känt mig lite små kass ikväll hemma hos josse också. men nu när jag ligger här i min säng känns det hur bra som helst.. kan någon förklara detta för mig?

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0