lördag-kalmar

blev att vi stannade hos alex klasskompisar hela kvällen. hade det så himla trevligt där och varför byta ett vinnande koncept? var väl där till 2- halv 3 tiden. när jag och alex sedan kom hem så käkade vi natta mat. sedan kollade vi dagens bb avsnitt. efter det var alex super trött och jag var super pigg. don´t ask me why..

låg i sängen och snackade med alex tills jag inte längre fick något svar. då var det dags för mig att också försöka somna.

vaknade för en stund sedan, men fråga inte mig hur det är möjligt att jag är pigg kl 9 när jag somna vid 5 tiden igår?

aja, idag blir det chilling, ska nog upp till stan och få alex klippt. han har samlat på sig en man :) sedan ikväll blir det party för hela slanten!

ville även passa på att säga att jag är så JÄVLA lycklig för tillfället. livet känns så underbart och jag hade inte velat ändra på en ända sak.

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0