Lördag? Söndag?

underbar kväll igår. bowlingen gick väl sådär, är ingen höjdare på det alls! men det kan vara kul emellanåt.
de hade en sådan special tävling, de hade med en röd kägla, när den stog längst fram och man fick en strike/spärr så vann man ett pris. alex klarade av det en gång med en strike och jag klarade det en gång med en spärr. alex vann 15 min bil racing och jag vann 2 biljetter till att rida tjuren!

efter bowlingen satte vi oss och käkade. jag beställde in kyckling med massa olika såser och sallad. såserna var goda men kycklingen var inte god. så jävla torr och tråkig. nu har jag blivit besviken på kyckling ute på resturanger ex antal ggr så det tänker jag inte beställa in fler ggr. förutom fajitas, för det är alltid gott!
som tur var var inte borgström så hungrig så jag fick hans kött bit och den var god!

efter att vi hade käkat så gick vi bort till spel rummet. jag och jessica dansade först på dansmaskinen, första omgången gick det bra, men sedan gick det utför!

sedan var det dags för tjuren. har aldrig gjort det innan så var bara tvungen att testa nu när man vann biljetter. det var ett gäng tjejer som red innnan mig och jessica och de flög som vantar så jag visste inte vad jag skulle tro när jag satte mig där på tjuren. men eftersom att både jag och min syster har ridit hela våra liv så satt vi på jävligt bra om man får säga det själv :).

sedan drog jag, alex, jessica och borgström till möllan och tog några drinkar. satt där till de stängde.

avslutade kvällen med att jag och alex åkte med borgström hem för att se ett fängelseprogram. jag har en liten crusch för fängelsedokumentärer.
när den var slut var vi så trötta så att vi tog en taxi hem. var i säng strax efter tre.

fan vad långt inlägg detta blev. men detta var min fredag, och det var en jävligt bra sådan också. idag mår man som man brukar må på söndagar, så det är lite förrvirrande med dagarna. men när man kommer på att det "bara" är lördag blir man glad.

min outfit för kvällen










later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0