måndag.

idag känns det som en riktig måndag. solen skiner och man vill inte till jobb. men, inget jobb, inga pengar..

en vecka tills jag träffar min alexis igen, men då har vi en vecka tillsammans. jag saknar min hund också som har varit hos josse under tiden jag har varit i kalmar. får hämta henne imorgon och då ska hon få en himla massa pussar. tänk vad en hund kan göra <3

snart kommer amanda hem. ska vi skönt att få hela ligan samlad igen. ska bli så sjukt roligt att höra om alla crazy saker de har varit med om.

aja, en himla massa babbel här ifrån. men som sagt, måndags tankar.

ska snart bege mig till friskis för ett gympa pass. kommer nog inte gå så bra efter all misshandel jag har utsatt min kropp för denna helgen. men så värt det.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0