Onsdag 14/3

godmorgon.

lika mycket som jag vill tipsa er om saker jag tycker om vill jag tipsa er om saker jag har blivit missnöjd med. detta är ju såklart individuellt, en sak jag gillar behöver inte ni gilla o.s.v.

but here I go..

vårdande läppbalsam från medstop apotek 49 kr. det känns som det bara lägger sig som ett lager över läpparna och inte gör de mjukare. jag tar på mig det precis innan jag ska sova. men på morgonen så är mina läppar torra. nästan alla andra läppprodukter jag har tagit på mig innan jag ska sova har gjort så att mina läppar är mjuka och sköna på morgonen. nej, tummen NER.


olivia eco handkräm by ccs. nästan samma motivering som på läppbalsamet. mina händer känns bara kletiga, det går aldrig in i huden och gör någon verkan känns det som. tummen ner!


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0