puss

ibland blir jag så less på att man måste ha en rubrik. nu har jag suttit och stirrat på mina tangenter i fem minuter och kommer inte på ett skit. men en puss mer eller mindra skadar ju inte.

blev mysig middag hemma hos mamma. livliga disskutioner som vanligt, god mat och massa små godis. tog bilen och körde en snabbis till sallsan. kollade bb och mös. hem till mamma igen för att hämta pappa och jessica.

nu sitter jag i min säng med ny målade naglar, bara överlacket kvar sen är det klart.

kollar tillbaka på veckan som har varit och jag är nöjd med den så det känns bra. ny vecka imorgon och nya tag.
annie, hur låter fredag? vin på möllan?

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0