Ray Ban

i många år har jag suktat efter dessa solglasögon. tycker att de är de finaste rayban som finns. men eftersom att jag redan har ganska många solglasögon bl a tre par ray ban har jag tyckt det var onödigt att köpa ett par till. men de har alltid legat i bakhuvudet att jag vill ha just dessa.

när cornelia skulle till USA kände jag att det var tvungen att passa på eftersom att de är billigare där. så jag sa till henne om hon hittar sådana får hon JÄTTE gärna köpa hem till par till mig.

och det gjorde hon! tanken var ju att jag skulle betala för de såklart. men hon sa till mig att jag fick de som i försenad födelsedags pressent av henne och anastasia.  TACK SÅ JÄVLA MYCKET! <3



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0