söndag

då var denna veckan och det fick ett bra avslut. dels det med jobb, men kvällen har jag spenderat med familjen och med min underbara sally. har snackat en massa och ätit godis så att det sprutar ut genom öronen.

sen jag kom hem har jag försökt att lägga upp bilder på facebook från gårdagen. men den bråkar fortfarande med mig.. orkar inte hålla på med det mer nu utan jag ger det ett nytt försök imorgon igen.

nu ska jag in och tvätta av mig, sedan dyker jag ner i min bok.

kom på att jag glömde visa er hur jag såg ut igår. invigde mig beyonce klänning. tyvärr har jag ingen helkroppsbild. finns bilder på hur klänningen ser ut längre bak i bloggen för er som dör av nyfikenhet. håret hann/pallade jag inte fixa så det fick bli wild and crazy


later

Kommentarer
Postat av: Sally

Puss på fina Milla, tack för att du finns ! :)

2012-03-19 @ 08:47:01
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0