spinning

det var skönt att få röra på sig! men jag tycker inte om att träna så här sent. för det första är det PROPP fullt med folk på friskis, inte en ända cykel plats (min vanliga cykel då, inte spinning cykel) och inte en ända sitt plats i omklädningsrummet. me don´t like. och sedan är jag en morgon människa, det är då jag är piggast och gladast.

passet då, njaa jag tyckte inte om ledaren. kommer inte ihåg vad hon heter, men fick dåliga vibbar av henne. man fick inte säga något. jag älskar att gå på pass när folk skriker "KOM IGEN DÅÅ" osv. men i detta passet satt alla som tysta små möss på sina cyklar.
sedan hade jag skit svårt att höra vad hon sa, hon satt och kollade ner i marken och mumlade. och what´s up med att STÅ så jävla mycket på cyklen. om passet var 45 min så stog vi upp 40 min. mina knän pallar inte det, så var tvungen att sätta mig emellan åt för att avbelasta knäna..

MEN, det var som sagt härligt att få röra på sig och svettig blev jag!

nu ligger jag i sängen, har precis ätit middag (åt alldeles förmycket goronzola ost, HUR kan det vara så JÄVLA gott, åt nästan ett halvt paket och nu ligger jag med magknip) och väntar på att alex ska ringa. han har också varit och tränat.

sedan blir det dusch.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0