tisdag

hade ställt klockan på 9, när den ringde ville jag bara stänga av skiten och somna om igen. men så blev inte fallet. åt frukost och en stund efter det åkte jag till friskis och körde ett IW pass.
min kropp var seg idag. efter bara halva passet kände jag mjölksyran i kroppen, så sista delen av passet var en pain in the asst, att kämpa emot mjöklsyra i ca 20 minuter är ingen höjdare.

men efter passet var det såklart hur skönt som helst och värt varenda liten svett droppe.

kom hem och och duschade. sedan lagade jag en stor och god lunch. nu ligger jag i sängen mätt och belåten och njuter av de sista minutrarna innan det är dags att bege sig mot jobb.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0