torsdag.

haft en undebar kväll med nathalie och glans. fick handlat födelesedagspressent till kicki också, skönt att ha det avklarat.
 sedan satte vi oss på lilla och drack vin och snackade (uteserveringen har kommit fram!). oj vad vi snackade, inte en tyst minut. men så är det väl när man har många minnen tillsammans och när det händer nya saker i ens liv. jag har känt nathalie och glans i måånga år. har spelat fotboll tillsammans sen vi var 8. har gått i samma skolor fram till gymnasiet, så vi har varit med om mycket.

nu ligger jag i min säng, halv död efter många arbetstimmar denna veckan. tyvärr är det inte över än. men imorgon är jag ledig iaf, ska verkligen njuta av det.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0