yesterday..

jobbade mellan 9-17 sedan var det snabbt hem för att fixa sig iordning. borgström bjöd på hemma lagad lasange till middag med vitlöksbröd, sallad och vin. HUR gott som helst.

blev sedan skjussade till kicki som hade födelsedagsfest/inflyttnings fest. det var petri gänget + respektive. åt ostbricka och drack drinkar, vin, cider, öl, you name it. var jätte trevligt hemma hos kicki och det är en super fin lägenhet hon har fått tag i :).

vid halv 1 tiden beställde vi taxi till KB. har egentligen svurit en ed att jag aldrig mer ska gå till kb. men eftersom att det var kicki som fyllde år fick hon bestämma.

trodde inte att jag skulle säga detta, men kb levererade! jag hade jätte roligt! dansade tills benen vek sig, skrattade så man fick kramp i magen och drack så att man svävade på moln.

jag tror att eftersom att jag hade så himla låga förväntingar på kb så hade det inte kunnat bli värre än vad min bild i huvudet redan hade föreställt det. och att alla stack med ut gjorde det också så himla roligt.

stack hem vid 3, satt uppe en stund med alex så kom inte i säng förrens vid halv 5. sedan vaknade jag klockan 8 av att jag var vrål hungrig. gick ner och käkade några mackor sedan somnade jag om igen.

sedan vaknade vi båda vid 10, låg kvar och snackade en stund sedan gick vi till max och käkade lunch/frukost. har blivit en tradition för oss att sticka dit och käka efter en hel kväll.

sen vi kom hem från max har vi bara legat och slappat. jag börjar jobba klockan 17 ikväll.

försökte ladda upp bilder på facebook men det bråkade med mig, så får fixa det en annan dag.








later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0