1a maj.

första maj, låter helt fel i mina öron. var det inte precis julafton? tiden bara rusar iväg och man hinner knappt blinka..

vädret har levererat de senaste dagarna, vilket gillas skarpt. hoppas nu att detta håller i sig och att det så småning om blir sommar. längtar så!

hade en underbar kväll igår. det ända som jag hade velat ändra på var att alex också hängde med ut, men man kan inte få allt och man ska inte klaga, för förutom det hade jag en underbar kväll med min josse. mina ben värker fortfarande, det säger en hel del.

idag har varit en riktig slappe dag. åt glass och kolasås i sängen till frukost (och en kexchoklad på det). en timme senare satt jag på max och åt mat och glass på det :) gotta love it.

nu sitter jag på jobb och ska jobba natten, känns väl sådär. hade hellre velat legat i trädgården om man säger så.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0