ensam.

detta är nog första söndagen jag sitter ensam i min säng och kollar BB. känns konstigt och inte alls som en söndag. föredrar att hänga med vännerna på söndagar!

blev ingen träning idag, jag hade kollat fel på tiden så den fick ställas in. men ist gick jag och alex en timmes promenad i det härliga vädret. sedan var det hem och duscha och fixa sig snabbt för att sedan bege sig ut till svärfar som bjöd på födelsedags middag. kunde tyvärr inte stanna så länge för att alex skulle köra upp till kalmar redan vid kvart i sju.

när jag kom hem var mamma och syster här. de lagade indiskt till middag och jag tog en portion sådan med. till efterrätt hade pappas flickvän Ann bakat rabarberpaj som jag unnade mig två stycken bitar med MYCKET vaniljsås :)

btw, vill tipsa om en chips smak som jag testade idag, varma mackor. sjukt god faktiskit!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0