Jag ligger i sängen på jobb och har tusen tankar i mitt huvud. Jag älskar mina vänner i mitt liv. Jag önskar att jag kunde träffa er oftare. Ni vet vilka ni är och jag vill även att ni ska veta att ni betyder så mycket för mig. Jag kanske inte säger det till er så ofta och jag vet att jag borde det, men ni är så fina!

Jag förlorade en nära vän till mig en gång, det är något jag alltid kommer att få lida av, den smärtan kommer jag alltid att gå runt med och jag vill bara spola tillbaka tiden och ändra hela den morgonen, men det kan jag inte. Jag ångrar också att jag inte berättade för henne hur mycket hon betyder för mig. Det jag vill säga med detta är att livet kan ändras så fort och man vet aldrig hur morgon dagen ser ut.

Så detta inlägg vill jag dedicera till mina vänner, jag älskar er och ni betyder mer för mig än vad ni vet.


Kommentarer
Postat av: amanda

<3!!

fina milla, älskar dig med underbara du!

2012-05-30 @ 07:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0