familj.

det finns många possitiva saker med att jag och alex är tillsammans. en av de är att jag har fått en större familj, hans famillj.
de är så underbara och jag älskar verkligen de. det finns ingen annan människa i världen som har så stort hjärta som alex mamma, hans pappa är en av de finaste, ärligaste människorna jag har träffat, carina är genom god, säger vad hon tycker och tänker och lär mig att stå upp för mig själv.
 
den personen som jag är närmst i alex familj är alex lilla syster cornelia. vi är så lika i sättet, vi tycker om ungefär samma saker o.s.v. fast att det är 4 års skillnad märks det knappt. hon är mer än en svåger till mig, hon är en av mina närmsta vänner som betyder så himla mycket för mig.

kärlek till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0