fredag.

vaknade kl 9 idag av att jag var vrål hungrig. försökte väcka alex och ville få honom att följa med ner och äta. men efter att ha försökt i 15 min gav jag upp och gick ner och käkade själv.
gick upp och la mig igen, med min man sovandes bredvid mig. låg med datorn i knäet ibland, kollade Tv ibland o.s.v. sjukt lång tråkigt att vänta på att någon ska vakna.

men vid halv 11 fick jag liv i honom. men vi låg kvar i sängen och sappade runt på TVn.

klockan 12 dags det dags för träning, cirkel gym idag med billy. fy fan säger jag bara. efter träningen var jag så jäävla trött och dygn sur av svett. när vi kom ut på parkeringen spydde alex tre gånger. snacka om att ta ut sig själv. men FUCK vad det är härligt efteråt.

när vi kom hem käkade vi frukost (nr 2 för mig) och nu har jag precis duschat och vill typ lägga mig i sängen och sova en stund för att jag fortfarande är helt slut i kroppen

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0