Jag saknar dig

Jag saknar dig varje dag min ängel. Du förtjänade inte det ödet som du fick och jag hade gjort vad som helst för att göra något åt det, men det kan jag inte, hur gärna jag än vill.

Du inspirerar mig. Du ville ha en förändring och du förändrade det du ville förändra. Jag önskar att jag var lika stark som du. Jag vill vara lika stark som du. Jag undrar var du hittade den styrkan? Vaknade du bara upp en dag och var en annan person?

Jag har så många frågor till dig och det tär på mig att jag aldrig kommer att få svar på de.

Du var så lycklig, så stark, så modig. Främst av allt, du var så vacker. Både till utsidan och insidan. Jag saknar dig varje dag.


Kommentarer
Postat av: Sally

Vem pratar du om? <3

2012-05-12 @ 00:12:12
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Camilla

Elizabeth.. <3

2012-05-12 @ 08:43:32
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0