onsdag.

idag vaknade jag av att en jävla geting hade lyckats komma in i mitt rum. jag har alltid fönstret öppet, men det är bara en liten springa och där hade getingen lyckats ta sig igenom. jag är livrädd för getingar. vet inte riktigt varför. jag har blivit stucken en gång och då tyckte jag inte ens att det gjorde ont men är ändå frukstansvärt rädd.

först gömde jag mig under täcket och hoppades på att den skulle hitta ut igen. men efter 10 minuter under täcket fattade jag att det var en trög geting som inte skulle hitta ut. så med täcket omsvepat om mig gick jag ut och blev glad över att se att pappa fortfarande var hemma. så han fick gå in i rummet och öppna fönstret helt och då hittade getingen ut..

ja så började min morgon..

sedan dess har jag hunnit med träning (cirkelfys, LOVE IT), dusch och lunch. sitter nu i sängen mätt och belåten. ska snart gå ut med min lilla hulk sedan väntas ett 24 h arbetspass.

saknar min bästa vän, min soulmate, min pojkvän så fruktansvärt mycket. ge mig tisdag tisdag tisdag!


later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0