valborg.

valborg blev inte som jag hade tänkt mig, men ändå sjukt bra.

jag och alex hade inga planer alls för dagen. vi tog den mest som den kom. avnjöt en god lunch på tusen 2 med varsin hamburgare sedan fixade vi lite ärenden. ringde sedan runt lite samtal och det hela slutade med att jag, alex och emil grillade här hemma hos pappa.

efter vi hade käkat kom sally, nathalie och josse. och efter ytterliggare ett tag kom fille, johan och tobbe. ringde sedan taxi och jag, josse, emil och alex åkte till klaffbron (där vi även mötte upp "min" josse) där timbuktu var DJ. jag tyckte om musiken han spelade. men folket, lokalen och lite annat fall inte i smak. så jag, josse emil och alex bestämde oss för att dra till F. där var tydligen bara "listan" som gällde, så där kom vi inte in.

alex och emil tackade då för kaffet och jag och josse promenerade vidare till skeppsbron (tack våran längd, klackar och utseende för vi kom in ;) ) och hade en underbar kväl.. dansade tills de stängde kl 4.

nu är klcokan 5 på morgonen, alex ligger och sover bredvid mig, josse sover i källaren och jag sitter här och bloggar full som jag e..

nej nu skajag stänga datorn. kommer skratta åt detta inlägget imorgon. men va fan gör de.

orkar inte ens läsa igenom detta skitet. är för trött för det.

godnatt!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0