hemma

nu är jag hemma igen. det var jätte mysigt att gå runt med mamma och jessica på burlövs center. idag fick jag t.o.m lite saker med mig hem. jag fick med mig en halsduk från Only. det som är lite roligt med den är att när jag var i danmark för ett tag sedan hittade jag en halsduk som jag blev helt förälskad i, men jag tog inte den och jag har ångrat mig varje dag. och idag hittade jag en nästan exakt likadan fast 130 kr billigare! den kostade 200 kr och kommer alltså från only. när man handlade på only fick man köpa ett nagellack för 20 kr så jag tog ett svart.
 
köpte även ett nagellack på HM från isadora. det var nersatt från 70 kr till 50 kr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0