Lycklig

alex kommer ju alltid ner på helgerna, men denna veckan går han 8-17 varje dag och om han ska köra ner från kalmar kl 17 på fredag är inte han inte i malmö förrens 20.30 och sedan måste han lämna malmö hyffat tidigt på söndag eftersom att han börjar kl 8 på måndag.. så vi bestämde att jag skulle åka upp till honom på fredag för att vinna lite mer tid tillsammans.
 
har försökt byta bort mitt torsdags pass så att jag kunde åka upp redan imorgon, men det har varit svårt och ingen av mina kollegor har varit så sugan på att ta passet. så jag var inställd på att åka upp på fredag.
men imorse fick jag ett sms av min kollega att hon tar mitt pass på torsdag. så nu har jag köpt tåg biljetter och åker alltså upp till kalmar imorgon kl 14. lycklig tjej. får för en gång skull träffa alex mer än två dagar!!
 
nu är det ju bara lilla hulken som måste ha någon som passar henne, josse och amanda, svara, jag behöver någon av eran hjälp!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: manda

hade mer än gärna passat henne!!! finaste vovven <3 <3 ha de nu så mysigt fina du!!

2012-10-31 @ 01:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0