Packar

åh vad jag hatar att packa.. men jag packar till något väldigt roligt. idag åker jag och mina petri tjejer upp till Göteborg där emma bor. vi ska ha en mysig och rolig helg tillsammans med resturang besök, party, shopping och massa annat.
 
ska bli så himla skönt att lämna malmö för en helg. jag älskar min prins över allt annat, men ibland behöver man en girls weekend med bara massa sjuka tjej grejor!
 
kör hemmifrån kl 14 sedan ska jag hämta upp tjejerna en efter en. blir nog någon fika på vägen så vi kommer väl vara uppe vid 7 tiden skulle jag tippa.
 
ska försöka att blogga något under helgen. men ekar här tumt (hur fan stavas tumt? tomt?) så vet ni varför.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0