Skönhetstips

Börjar denna torsdag morgon med ett skönhets tips, nämligen xlash som är ett ögonfransserum.
Jag var mycket skeptisk mot sådana här produkter, trodde inte på det alls. Men efter att jag hade pratat med folk som använder det och det fanns ett erbjudande att köpa det för 300 kr var jag bara tvungen att beställa hem det.

Jag använde det vecka efter vecka men inget verkade hända och jag blev mer övertygad om att det inte fungerade.
Men så plötsligt, efter ca en månad så hände det något. Jag började verkligen se skillnad! Och nu har jag även fått många kommentarer ang mina ögonfransar.

Så jag kan verkligen rekommendera xlash. Men ha tålamod. Det tog ett bra tag innan det började hända saker på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0