Tack

fick ett mejl idag från Nelly om att jag har fått 100 kr rabatt där ifrån för att jag hade beställt något från de i sommar och det hade tagit lång tid för saken att komma. men saken är den att jag inte har beställt något från nelly i sommar, utan det måste vara från när jag och Josse var på nelly kväll på HIPP. visst det tog lång tid att få hem linnet, men jag hade inte betalt ett öre för det..
 
men men, jag tackade och tog emot för den 100 lappen och beställde faktiskt hem en ny back less bra från FREEBRA sweden. det absolut bästa märket enligt mig på rygglösa BHar.
det är ju klistor som förr eller senare torkar och man måste köpa nya med gemna mellanrum och jag har tänkt på det länge att jag behövde en ny sådan. så istället för at betala 300 kr behövde jag nu bara betalade 200 (och 39 kr för frakten).
 
tack nelly!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0