Torsdag

bra dag idag. förutom att jag hade ont i magen hela eftermiddagen som jag anade. att jag inte lär mig, men kunde verkligen inte rå för. de tabletterna var så sjukt goda. jag älskar allt som har med kola att göra!
 
har varit och ridigt ikväll, vi hade hoppning och jag hade ozzie. gick faktiskt super bra. kom bara fel till ett hinder en gång och då var det helt och hållet mitt fel. glömde bort vilket hinder det var jag skulle hoppa och kom på det i sista sekund..
 
sen jag kom hem från stallet har jag haft en liten "ta hand om mig kväll" med ansiksmask, tåla om tå naglarna, tvätta smink borstarna osv.
är egentligen sjukt trött och vill sova (två nätter på jobb denna veckan=jag BEHÖVER ordentlig sömn) men eftersom att jag jag målat tå naglarna så måste jag vänta tills nagellacket har torkat..
 
(p.s min mobil fungerar inte. så vill ni ha kontakt med mig får det bli på fejjan. förhoppningsvis kommer den fungera imorgon igen)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0