Two face

okej jag har varit sjukt "two face" nu.. jag har åter igen beställt hem proactivs produkter.. jag vet att det inte alls var längesedan jag skrev ett inlägg att jag inte var 100 % nöjd med produkterna och att jag hade avslutat mim premunation.
 
jag står fortfarande för det att jag inte är helt nöjd, men som jag även skrev i inlägget så var de helt okej. och anledningen till att jag beställde hem de igen är för att jag är för lat för att ge mig in i "hudvårds djuglen".
 
så tills jag samlar krafter för att hitta nya produkter så kommer jag att anväda proactiv. för det är ett jävla meck att hitta produkter som man trivs med som inte kostar halva ens månadslön..
 
helst av allt hade jag velat gå till en riktig hudvårdsspeciallist och få en skräddarsydd analys och hjälp med vilka produkter som är bäst för MIG. men det känner jag att jag inte riktigt har råd med nu när det är så sjukt mycket utgifter runt hörnet.
men efter nyår ska jag försöka få tummarna loss till det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0