det blåser i malmö

efter att jag publicerade det förra inlägget kom jag på att jag hade glömt skriva var det var jag skulle. jag skulle upp till stan och träffa josse. var ett tag sedan vi sågs så det var mysigt. kollade runt lite i affärer. guud vad mycket fint det finns nu. men jag måste spara så mycket pengar jag bara kan. och ska jag vara helt ärig så behöver jag inte kläder efter vår NYC resa.. och inom ett år ska jag till italien, paris och grekland. så jag behöver varenda krona!
 
efter några rundor i affärerna var jag så sugen på ett glas vin. eller var jag bara rök sugen? jag får ju bara röka när jag dricker. men what ever. så vi satte oss på lilla och tog varsitt glas vin. sedan var det dags att åka hem. nu ligger jag i sängen, fortfarande frusen och försöker så upp värmen.
 
later
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0