Fredag 14/9-2012

fy fan vad roligt och underbart det var att få rida igen. jag hade Varo och det gick bättre än vad jag trodde. efter ca 20 minuter var det som att pusselbitarna föll på plats igen. idag känns det som att min kropp har varit i slagsmål. varenda centimeter av mina ben gör ont. tänk att dessa muskler inte har arbetat på 2 år och igår var det bara pang bom! längtar redan till nästa torsdag :).
 
efter ridningen igår hoppade jag in i duschen fixade en kopp te, gjorde ansiksmask och la mig sedan i sängen och läste på min nya bok. perfekt kväll helt enkelt.
 
om någon timme kommer min honeybo hem. längtar.
 
bilden är ej från igår
 
later
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Åh! Gud va bra!! Ska komma ut och kolla nästa gång:) ska höra så vi allihopa får åka ut och rida hos Linn nu när alla hästar är hemma:)

2012-09-14 @ 19:30:02
Postat av: Josse

Åh! Gud va bra!! Ska komma ut och kolla nästa gång:) ska höra så vi allihopa får åka ut och rida hos Linn nu när alla hästar är hemma:)

2012-09-14 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0