Helg

Anledningen till att jag inte har bloggat i helgen är för att jag inte har hunnit! Helgen var verkligen gått i ett. I fredags träffade jag josse i stan. Gick runt lite, drack kaffe och hade det allmänt mysigt. Alex kom även hem i fredags. På kvällen åkte jag och Alex hem till Elisabeth och sedan åkte vi till lilla torg. Blev ganska sent och skulle upp tidigt i lördags. Jag, Alex och Anastasia åkte in till Köpenhamn, åkte till fisketorget, gick runt och kollade och käkade lunch. Sedan hämtade vi Alex mormor och morfar på Kastrup. På kvällen blev det middag på greekway sedan lilla torg på kvällen igen. I söndags var det sov morgon, gick väl upp vid 12. Jag och Alex åkte upp till stan för att hämta en klocka och för att luncha. Alex åkte upp till Kalmar vid 18. Sedan kom min syster hit så kollade vi på film. Ja som ni märker har helgen gått i ETT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0