kväll.

första jobb helgen på över en månad är över. kändes inte alls konstigt att jobba igen, det ända som var konstigt var att man skulle ställa klocka på morgonen, det var jag inte van vid!
 
efter jobb idag åkte jag och alex hem till min syster som kom hem från New York idag. även hon är helt förälskad i staden! mamma och pappa kom också förbi. käkade pizza och kollade på bilder och shoppin från NY. men nu är jag hemma igen.
 
imorgon är jag ledig, denna veckan som kommer är det skit chill med jobb. mjuk start deluxe!
imorgon händer även någon som inte har hänt på hela sommaren. jag ska träna. haha det kommer verkligen inte gå bra. jag och alex cyklade till slottsstaden i fredags och det kändes som mina lugnor började brinna. men nu när jag ska dra ner på rökningen och komma igång med träningen ingen hoppas jag att konditionen kommer tillbaka snabbt.
 
höll på att lägga upp bilder från resan på facebook. gick bra så där 8 bilder sedan ballade det ur. VARFÖR?!
 
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0