Roligaste kvällen på länge!

Jag vet inte ens hur jag ska sammanfatta går dagen, jag hade så jävla roligt! Började med att vi träffades på kronprinsen och handlade mat. Gick sedan hem till Viktor och lagade maten, blev hemma lagade hamburgare och chokladtårta med glass till efterrätt. Efter att vi hade käkat spelade vi lite alias och det var en upplevelse. 8 personer som är sjukt tävlingsinriktade så det blev en hel del höjda röster men också en himla mycket skratt!
Vid halv ett kände vi att det var dags att bege sig mot... hör och häpna KB. Jag har sagt att jag aldrig mer ska sätta min fot där men alla andra ville dit, so what to do? Men jag hade det så jävla roligt där inne, de flesta av grabbarna kom också dit så det var skit kul att där var så mycket folk man kände. Och det roligaste var att Felicia var med! Som jag har saknat den människan! Och nu kommer hon nog att flytta tillbaka från Berlin :D.
Vi var där tills de stängde, då tog jag, Alex och Emil taxi hem hit till pappa. Satte oss på terassen och fortsatte att dricka lite. Jag och Alex kom i säng vid halv 7.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0