seg-tisdag

herregud vilken slapp dag. sov sjukt dåligt på jobb i natt som jag tyvärr brukar göra på jobb. orkade iaf ta mig till friskis för ett IW pass. men efter att jag har kommit hem och duschat, käkat lunch och så sa kroppen ifrån och skrek efter vila. sedan har jag bara legat och sovit fram och tillbaka, slö kollat på TV, läst. ja haft en riktigt seg-tisdag. hämtade min syster, körde inom MAXI och handlade godis och chips för 115 kr. nu ligger det bara få äckliga bitar kvar i skålen. hur kan det alltid göra det fast att det är man själv som plockar godiset?!
 
nej nu ska jag lägga mig och försöka sova, hoppas det går efter hur mycket jag har sovit under dagen..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0