Uppdrag: MATT

Fick en fråga för ett tag sedan vilka produkter jag använder för att hålla min hy matt. Och jag ska säga er att det är inte det lättaste, känns som jag har den glansigaste huden i världen. Men jag har hittat lite olika produkter som hjälper mig på vägen.
Först lägger jag en dag kräm i ansiktet från "La roche posay" som är matt görande, sedan lägger jag en primer från Lancome som heter la base som gör så att sminket sitter bättre. Min fondation kommer från clinque, jag har en som heter "acne solution" som jag använder om jag har mycket utslag och en som heter "stay matt", båda är bra om man lätt blir glansig i ansiktet.
Det sista jag gör är att jag lägger ett matt görande puder från M.a.c.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0