Why?

Fast att detta är min jobb helg har jag ändå längtat tills idag. För idag ska jag och Alex på Kates "23" års fest. Kate är Jessicas kompis men hon har flyttat in i pappas källare och vi har umgåtts ganska mycket med henne under sommaren och jag tycker hon är en underbar person. Men idag när jag vaknade så kände jag mig jätte konstig. Men trodde först att jag var lite halv bakis för det blev några glas vin igår. Men desto längre dagen har gått har jag nu förstått att jag är på väg att bli sjuk.. Har haft lite feber frossa och känt mig allmänt seg. Men jag känner att jag klarar av ikväll, Ipren och te får bli min räddning. Och sedan får jag väl ta smällen imorgon :(. Köpte ett BK meal till lunch idag för att jag tyckte synd om mig själv ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0