Kärlek.

Jag måste få lätta på hjärtat..

Jag är så jävla kär i Alex, jag kan inte riktigt fatta det själv hur lyckligt lottad jag är. Vad har jag gjort för att förtjäna en sådan underbar människa? Vi har snart varit tillsammans i 5 år och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går och jag hoppas att jag någon dag kan visa min uppskattning för allt han gör för mig.

Han är min axel när jag behöver gråta, han är min famn när jag behöver värme och han är den personen jag har spenderat mina lyckligaste minnen med och jag hoppas att det alltid kommer att förbli så här.
För så länge jag har Alex vid min sida och jag känner mig älskad av honom kommer jag att klara allt. "Jag älskar dig" räcker inte till för vad jag känner för dig. Men det är de orden som för duga för det finns inga andra som beskriver mina känslor för dig.


Kommentarer
Postat av: Sally

<3

2013-04-08 @ 20:09:33
Postat av: amanda

ni är som gjorda för varandra ett helt perfekt par är ni!! finaste ni <3 blir så glad av att se er tsm och att se er fina kärlek :) ni båda är helt underbara!

2013-04-11 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0