Söndag.

denna helgen alltså.. ska försöka att samanfatta den lite kort.
 
i fredags kom alex hem vid 19 tiden och då gick vi direkt hem till corre som hade b-day party. hade skit roligt där hemma, vid ett kom taxin och hämtade oss, körde till klubb F där vi dansade all night long.
 
i lördags åt vi frukost hemma hos anna och corre, åkte sedan upp till stan, satte oss i solen med en glass i handen (första sol-ute-glassen för i år faktiskt). åkte sedan hem och lagade tacos. vid 19 tiden kom emelie och amanda, så käkade vi tillsammans och började så smått för festa (shottarna åkte fram redan då). åkte vidre till sally som hade födelesedags fest med sin pojkvän linus. vid ett åkte vi in till stan, blev klubb F denna kvällen också.. inte alls lika bra som i fredags (musikens fel). fylle käk på donken och sedan hem för att däcka.
 
även idag blev det frukost hos anna och corre. sedan var det kalas för pappa och corre här hemma med familjen och bonus familjen. mycket trevligt :)
 
men vilken helg det har varit. nu ska jag sova och ta igen en sådär 100 timmar sömn som har förlorats under helgen.
 
bilder kommer i ett senare ikväll, blogg appen i mobilen bråkar och det är i mobilen jag har alla mina bilder.
 
ETT STORT TACK TILL ALLA SOM JAG HAR SPENDERAT DENNA HELGEN MED. NI ÄR GULDVÄRDA<3

Kommentarer
Postat av: amanda

TACK FÖR EN SUPER FIN LÖRDAG!!! <3 du är en underbar vän milla!

Svar: och det är du med finaste mandis<3
Camilla Karlström

2013-04-23 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0