trött tjej!

när klockan ringde imorse (kl 8) var jag så trött så att jag knappt visste vad jag hette. jag gick ner och och tog ett glas jucie. tanken var även den att jag skulle äta frukost, men jag var helt enkelt för trött för att äta! gick upp och la mig igen, ställde timern på en halv timme. somnade som en stock och vaknade då klockan ringde.
halv sovandes bytte jag om till träning kläder och begav mig till friskis. lyckades tack och lov piggna till på tränigen (blev intervall/flex idag) och passet gick jätte bra.
 
har bara tagit det lungt fram till nu och ska snart bege mig till jobb. är fortfarande lite seg/trött men ville inte vila mer för jag har redan svårt att sova på jobb och om jag är såhär trött kanske jag lyckas få en bra natts sömn på jobb. håller tummarna!
 
(blogg-appen klyddar fortfarande = inga bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0