Miss u

idag saknar jag grekland. när vi satt på planet hem tänkte jag att det var lagom med en vecka, att det skulle bli skönt att komma hem till min egen säng. men nu ångar jag den tanken. jag vill sitta på mysiga resturanger med mannen i mitt liv och inte ha massa måsten. men en av de sakerna jag saknar mest är värmen.
ikväll när vi var på lilla torg för att fira simon var jag ute och tog en cigg, då såg jag en tjej med höst jacka, mössa och halsduk. var nästan så att man började gråta. förutom en skidvecka och jule tiderna så är jag en fullblodad sommar människa..
okej, ska inte deppa ihop nu, det ÄR fortfarande sommar och jag har hört rykte om att det ska bli finare väder igen.
 
men grekland jag saknar dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0