Sluta röka

nu när semstern är slut på riktigt måste jag även sluta vardags rökningen. har ju rökt som en skortsten hela sommaren..
det ända jag har rökt denna veckan är 1 cigg i måndags. blev så fruktansvärt röksugen efter frukosten. men 1 cigg på 4 dagar tycker jag är mer än godkänt (och jag har t.o.m cigg hemma som ligger på balkongen).
 
men, en av de största biefekterna jag alltid får när jag drar ner/slutar röka är att jag blir så frukantansvärt sötsugen. det ändå jag vill ha är godis heeeela tiden, helt sjukt. som idag har jag ätit en glass och TRE snickers. insane, jag vet. men jag tänker att det är kroppens sätt av vänja sig av med ciggen och att det bara kommer att vara i en period. och helt ärligt, lite socker här och där är ju tusen gånger bättre än ciggaretter.
 
(jag kommer dock fortsätta av röka när jag dricker alchol)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0