Helg

känns underbart att jag nu har helg. efter jobb idag gick jag i stan och sedan en sväng på mobilia. fick med mig lite grejor. handlade även en av alex födelsedags presenter :). han kommer hem på lördag och är hemma ja tills vår-terminen börjar och jag vill då helst var klar med båda hans julklappar och födelsedags present innan han kommer hem. jag hade jobbigt att komma på vad jag ska handla i julklapp och tyvärr räcker inte det när ens pojkvän fyller år exakt 1 vecka efter julafton..
 
när vi nu är inne på alex vill jag passa på att Gratta honom på hans namnsdag. alexander är faktiskt det finaste pojknamnet jag vet och det tycker alex med. om vi får en son vill han t.o.m döpa honom till alex. men oroa er inte, det kommer jag inte att tillåta!
 
INTE ATT REKOMENDERA: att kolla på dina semster bilder mitt i vintern. snälla ta mig tillbaka till Ios!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0