2012, fortsättning

juni:
juni var en bra månad. mycket spontankvällar, utgångar, grillning på ribban osv. värmen gör det så lätt att leva!
*jag, alex, kate, jessica och simon tog en trip till tosselilla. vi hade underbart väder och så jävla roligt ros
ros
 
augusti:
* juli och augusti var lika bra månader med ungefär samma innehåll med roliga sommardagar och kvällar
* högdpunkten på detta året hände i augusti, nämligen new york vilken underbar stad och vilken underbar resa jag hade med min älskling. vill tillbaka!
 
september
* jag tog upp ridningen i september. började åter igen rida på ÖRS och det är nog det bästa beslutet på länge. älskar varenda sekund uppe på hästryggen ros
 
 
oktober:
* åkte upp till göteborg med mina petri tjejer och levde loppan under en helg. hade så sjukt roligt! ros
 
november:
* min syster fyllde år och vi var ett stort gäng på o´learys för att fira henne. först med bowling, sedan käk och vi avslutade kvällen i spel hallen där vi red tjur, spelade air hocky ect ect
 
december:
* alex och jag fick vinterkräk sjukan samma dag, fy fan säger jag bara ris
* hulken blev sjuk ris
* julaftonn, alex kom och överraskade mig. grät av lycka! ros
* åkte till italien ros
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0