2012

tänkte gå igenom det gångna året med lite ris och ros:
 
januari:
* januari började med att vi åkte upp till vemdalen för skidåkning. jag hade inga höga förväntningar om vemdalen om jag ska vara ärlig, men jag blev possitivt överraskad! och lyx stugan ska vi inte ens snacka om ros.
* jag och josse hade födelsedagsfest och den blev faktiskt inte som jag hade tänkt mig. josse fick migrän som tur var gick över. men det hela avslutades med slagsmål ris
 
februari:
* blev en del festande med mina tjejer  ros
* kom igång med träningen ordentligt ros
* blev av med min svarta hår färg ros
 
mars:
hände inte så stora saker i mars, men det var en bra månad så hela mars för en ros
 
april:
* många roliga födelsesdagar i april, pappa, corre, sally. sallys fest var så jävla rolig/lyckad så den får en ros. hoppas på repris detta året sallsan :)?
 
maj:
* amandas födelsedagsfest får en ros, hade skit roligt!
* sedan att värmen började komma på riktigt får också en ros
 
juni:
* med värmen kommer också spontanheten, så det är många spontankvällar i juni, ros
 
andra halvan av året kommer i ett annat inlägg :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0