Bilder från helgen

Var uppe kl 7 imorse för att jag skulle vara på sjukhuset kl 8 för att bli röntgad och träffa en otroped. När klockan ringde imorse visste jag inte ens vad jag hette så trött jag var. Mamma var snäll och körde mig dit så jag slapp klydda med buss och så..

Allt gick jätte bra. Min axel är helt läkt nu :D. Nu är det bara att jobba upp rörlighet och muskulaturen igen. Är sjukskriven i två veckor till, så näst nästa måndag är det back on track!

Nu sitter jag och hulken på tåget på väg upp till Kalmar. Det är första gången hulken åker tåg och jag tror nog hon gillar det, det är mycket att kolla på :).

Haha måste även berätta detta, sjukt pinsamt. Hulken sitter och finser och hennes fisar är inte nådiga! Men alla runt om sitter och tror det är jag, får lite jobbiga blickar..


Kommentarer
Postat av: Sally

Haha aaaawe jag saknar hulken!!

2013-01-29 @ 09:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0