Home

Är nu hemma från Italien. Har haft en helt fantastisk resa! Förutom att den andra januari steg vi upp precis som vanligt, åkte upp i backen och märkte att det var sjukt dimmigt. Vi åkte på precis som vanligt men jag såg inte ett skit. Efter att bara ha åkt några hundra meter kommer en snö hög som jag inte ser och jag flyger i backen och landar på min axel. Det gjorde så jävla ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Åkte ner till de andra som var framför mig och jag bara stod och skakade..

Vi åkte ner till en stuga där jag, Andy och Jessica satt och spelade spel ett tag. Efter en stund var det picknick i backen som jag ville vara med på. Satt där men hade så jävla ont. Så efter ett tag så sa jag till Alex att jag vill ner till doktorn. Sagt och gjort och efter ett tag kom jag in till 4 italienska läkare som klämde och tryckte och höll på. Trodde jag skulle svimma av smärta..

Kom in på röntgen och då ser de att jag har brutit min axel.

Det var min historia om min brutna axel. Mer om resan kommer i andra inlägg.


Kommentarer
Postat av: Sally

Va?! Nej men Milla! <3 hur är det med dig?

Svar: det är bra med mig. har lite ont ibland, men det är ingen smärta jag inte kan leva med <3
Camilla Karlström

2013-01-07 @ 08:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0